tenta

hittade en perfekt beskrivning på min känsla idag;

Jag klev in i salen. Framför mig stod min utmanare. Detta var ögonblicket. Det ögonblick som jag så länge fruktat, men som jag innerst inne vetat varit nödvändigt. Striden började med att vi kände lite lätt på varandra. Vem som skulle stå som segrare i slutändan visste nog inte ens gudarna. Helt plötsligt kliver han in och lägger fram ett fulknep. Jag kände hur striden började gå till hans fördel. Om jag inte kom på fötter snarast så visste jag vilken väg mitt ödes stig skulle ta.

Plötsligt händer det; någonstans från mitt innersta väsen plockade jag fram krafter av sällan skådad makt. Det episka slaget utspelade sig, och jag kände hur min motståndare blev tröttare och tröttare för varje minut som gick. Min styrka tycktes vara oändlig, som om den vore hämtad ur själva livets brunn. Det var oundvikligt. Jag fick övertaget. Jag utdelade det dödliga slaget. Och där låg han nu, Den Dräpta Tentan...


av: Jonas Ullström

Klockrent :D nu får vi bara hoppas på ett godkänt. som sagt så kändes det faktiskt helt ok, för bra för att vara sant ju :) har verkligen stor lust att säga; fan vad jag är bra på matte! men väntar tills jag fått G :P får tänka´t så länge! tjohoo ;D jag vet en som kommer somna tidigt ikväll...


skål för det!

 

P&K/ little J


Kommentarer
Postat av: Renée

Fan vad bra du är ! :D

2010-01-21 @ 11:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0