svenska

då var svenskan igång då! shit, säger det igen. det rullar på nu alltså :P har knappt släppt mattekursen och nu är jag inne i vårterminen, min sista vårtermin på Karlstad Uni. HELSJUKT :D och så jävla GÖTT!!
efter skolan åkte jag, Cissi och Vickan ner på stan och fikade, bytte böcker och tankar om kurserna vi precis avklarat. Vickan den stackarn ska hugga in på matten nu. obeskrivligt skönt att ha den gjord måste jag säga!
har inte hunnit med så mycket mer än så idag. kom innanför dörren runt 18. har ätit och kollat över böcker, och som tur är så fanns alla hemma i Orsa :) skönt att slippa fjärrlån! så på torsdag ska jag låna halva biblioteket :P känns det som iallafall. det är sammanlagt 20 st obligatoriska böcker som ska plöjas och skrivas läslogg på, plus andra inför föreläsningar och gruppuppgifter! så det är bara att läsa och inget mer om dagarna :P tur att jag gillar att läsa och att det är många skönlitterära böcker.

nu ska jag göra mig redo för kvällen och Paradise. börjar 9.15 i morgon, skönt att det är slut på 8.15-tiderna! :) mycket som är lättat nu som sagt.
P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0