söndagspepp

försöker få igång mig själv här hemma. vet inte riktigt hur jag ska lyckas bara :P just nu känner jag mig sugen på lite partaj. det lixom suger lite i alkoholtarmen :P sist jag dansade var ju på juldagen. en hel månad sedan ;O inte alla som är sugen på fest på en söndag kanske? men jag har ju inte sagt att jag är som alla andra heller så :P får se vad helgen har att bjuda på helt enkelt. tycker redan såhär i förhand att jag är värd lite tentafest :P hur det än kommer gå... Har inte börjat drömma mardrömmar än iallafall. det får Cis stå för än så länge :P mina kommer väl de med. att plugga matte idag vore ju något, blev inte så mycket igår om jag säger så. men ska man verkligen behöva göra det på en lördag? ja, heter man Johanna Jackson så behöver man det. jag är inte direkt född med en "mattehjärna". kan bli irriterad på folk som säger att de inte kan matte när de faktiskt kan! tänk på oss andra då som kan ännu mindre?!

ja som sagt, matte står på schemat idag. om jag ska ge mig den minsta chans att kanske klara tentan. är såå trött på allt vad X i kvadrat och cylindrars mantelarea heter. gode Gud, låt mig klara denna tenta! om inte så åtminstone den första omtentan... please ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0