måndag it is

dagar och veckor går så fort! måndagen v. 4 har så gott som passerat, och i morgon är det kursstart för Svenska, lärarinriktad kurs för yngre åldrar. lär ju tala om att jag fixade tentan också ;D fick se resultatet i fredags då jag hade ett par glas vin i mig. så ni kan nog gissa att jag inte riktigt kopplade först! haha! men så lycklig jag blev!! har nog aldrig blivit så nöjd över ett G. var längesen iallafall :P så nu känns livet bra mycket lättare att leva. det är lite nerförsbacke för stunden :) och det gillas! har längtat så efter den. nu börjar vårterminen också, vilket betyder att det går mot ljusare och varmare tider. nu ni, är det positivt så det bara sjunger om det! ;D passa på att njuuuuta!

blev tröttis. men lär väl kvickna till lagom till det är dags att sova :P as always. tänkte jag skulle kolla lite på Paradise. har börjat med det nu den senaste veckan :P tyckte det var lite segt i början. men nu när det börjar närma sig final kan det ju bli lite mer spännande ;O bra tidsfördriv hur som. lagom att släcka lampan vid 23!

nu ska jag mysa med en tekopp och lite tända ljus! P&K/ little J

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Åh va skönt..:) GRATTIS!!! Ses imorn. Kramar

2010-01-25 @ 21:56:22
URL: http://idamaries.blogg.se/
Postat av: tess

grattis vännen, visste att du skulle klara´t galant :D KRAM!!

2010-01-26 @ 12:23:02
URL: http://ttessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0