lördag

gårdagen fick ett väldigt bra avslut. god mat och god efterrätt :) jag och Cis kan vi! i "morse" vaknade jag ca. 10.30. hade beställt väckning men den uteblev, som tur var så vaknade jag av mig själv :P
nu har jag diskat massa disk som blev från igår. orkade bara inte ta tag i det då! så nu är det gjort. känns alltid lika bra efteråt :) nu då? har lovat mamma att gå ner på stan och kika i en skoaffär. så det ska jag väl kunna göra då! ska höra vad frugan inne i 511 har för sig :) borde duscha innan jag går ut bland folk också. vore ju en idé! ikväll ska vi göra hemmagjord pizza med skinka, färska champinjoner och rödlök på :) och egen vitlökssås till, mums! fläska  till det var det ;) jag och Cis har lovat oss själva att dra igång med träningen bara vi listat ut hur det kommer se ut med bussåkande/köp av busskort. blir det inte så mycket skola under veckorna i svenskakursen har vi kommit fram till att vi tjänar mer på att träna på Friskis & Svettis, eftersom vi kan gå eller cykla dit. känns onödigt att lägga ut pengar på busskort upp till skolan när man lika väl kan träna på Friskis. hoppas vi i så fall kommer trivas lika bra där som vi gjort på KAU IF.

nej nu får vi sätta den här dagen i rullning :) hööörs. P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0