jobb

sitter och kollar lediga jobb, just nu som förskollärare. finns verkligen hur mycket som helst i de större städerna! i Dalarna fanns det inte så mycket, och allt var typ i Borlänge. njaa :P och här i Värmland fanns det bara en tjänst ledig för tillfället. blir faktiskt riktigt taggad :D fy tusingen vad kul det ska bli att få ut och jobba på riktigt! faktiskt första gången jag känner så ang. det här. förut har jag tyckt sisådär :P på ett vis är det rätt gött att gå i skolan också. men nu börjar jag bli jävligt trött på det, inte konstigt i och för sig! man har ju vart i den här världen sen 6 års ålder :P men, nu är det bara ett år och en vecka kvar ;D sen är jag redo att bita i verkligheten! jag känner mig så inspirerad :) ut och få prova allt man lärt sig! spännande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0