is packing

tyckte inte jag hann mer än ner innan det är dags att åka uppöver igen :P hoppas inte snövädret stället till alltför mycket med problem i morgon... men med mitt och Cissis flyt ska man inte hoppas för mycket :P
gött att första svenskaveckan är över. har vart rätt smärtfritt om man säger så :) nu är det inte lika hårt att vara student längre. nu är vi "lediga" till nästa onsdag, så dagarna fram tills dess är väl till för läsning antar jag :P ska försöka ha pli på mig själv, lovar! så typiskt med de här ämnena. svenskan är och har alltid vart flummig, lite otydligt och luddigt. matten är mer strukturerad och man vet vad som förväntas av en och att det kommer gå till si och så. har nog blivit lite mattenörd av mig ändå :P haha. jag gillar när det är strukturerat och man vet vad som ska göras osv. planering ffs! min melodi det.
att läsa och tolka böcker kan göras på miljoner vis, hur ska man kunna skriva en tenta utifrån det ?! aja, inget jag behöver fundera över riktigt än då. men den 30/3 är det dags för tenta nr.2 det här året. ska väl gå bra :)

ska jag läsa lite mumin tro?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0