inläsningsdag

den har jag då tagit vara på! brukar jag inte vara så duktig på, men jag har aldrig i hela mitt liv pluggat så mycket till ett prov som detta. funderar på om det verkligen kommer räcka till... det är nu man sitter och ångrar att man inte pluggade under jul. men men, ingen idé att lägga ner energi på det. nu är det som det är, och det går som det går! jag kan inte göra mer än mitt bästa! hoppas det duger :O
nu har jag tvättat, ätit, diskat och dammsugit. gött när sånt är gjort kan jag tycka! hitta på nu? hade helst inte velat glo mer i mina anteckingar, och vill inte räkna fler uppgifter. måste vila huvudet så det är fräscht till i morgon :P

mötte ett par killar i hissen med två varsina systempåsar. fest på en tisdag? nu får folk ge sig. räcker det inte med onsdagar och torsdagar under veckorna? tur att jag har sovmorgon i morgon ifall det kommer dunka här inpå småtimmarna. måste som sagt vila mitt huvud ;P
nu ska jag överlägga med Cis ang. en kvällsfika på stan eller inte :) kan tycka att vi har gjort oss förtjänt av en sån!


mattesnillet ;)

P&K/ little J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0