inläsning

och det har jag utnyttjat, i ca 3 timmar iallafall :P åkte upp till skolan och pluggade med Cis och Jonas i bibblan. så idag kan jag också känna mig nöjd, har försökt iallafall :S kan inte hjälpa att jag inte fattar lika mycket som jag borde... önskar bara att det hade vart så. typ byta huvud med Jonas för en sisådär 5 timmar :P mellan 14.00 och 19.00 nästa onsdag! perfekt :) då säger vi så!

nu borde jag kanske återgå till verkligheten och börja fundera på att städa bort julen. ska jag orka dra igång det nu? ja kanske... vad ska jag annars hitta på? lär ju hitta anledningar så jag slipper plugga mer idag :O usch. motivationen ligger på noll just nu, tröttsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0