fredagsmys

äntligen var denna skolvecka till ända. måste säga att den gått fort! tentan närmar sig med bamsekliv! scary.
idag har det pluggats mellan 9 och 15. antar att det blir att plugga mer i helgen. har skrivit ut tre övningstentor som jag ska nöta fram till på onsdag, sedan kan jag inte göra mer än att be till de högre makterna om ett litet G! 25 poäng av 50, kom igen!

om ett tag ska jag och Cis dra igång fredagsmyset på allvar. vi har vart ute på stan och handlat maten för helgen :) idag blir det tacos och i morgon hemmagjord pizza! ska även lyxa till det med en förrätt idag, som innehåller grädde, kesella och bär (hallon & blåbär)! :) är det helg så är det, då måste man få lyxa till det lite! vi båda har ju även ett VG att fira :P slog till stort på lektionsplaneringen vi lämnade in individuellt strax innan juluppehållet. och vi fick VG ;) duttiga flickor vi! helt ärligt så trodde jag aldrig på ett VG, vela bara få in uppgiften för att slippa ännu ett moment att tänka på :) och så blev det så bra! ni ser, allt löser sig tillslut. även för mig, måste bara svettas lite först ;)
ha en fin fin fredagskväll!

P&K/ little J

bff <3


Kommentarer
Postat av: mamma

du menade väl efterrätt

2010-01-16 @ 22:08:43
Postat av: Anonym

Haha jaaa!

2010-01-17 @ 12:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0