day two

dag två i skolan avklarad. i morgon har vi inläsning, alltså inga schemalagda lektioner. så i då blir det att nöta massa matte!
solen skiner fint här idag med. man kan ju inte klaga på att man fått se lite sol hittils i vinter iallafall :) gött. och här nere värmer den till och med! längtar till våren. nu är det bara två vintermånader kvar, för mars hör ju till våren. kan man ju tycka vad man vill om, men ibland kan det ju vara skönt i mars också. iallafall i slutet :) ett plus är ju att så gott som halva januari har passerat. det går åt rätt håll mina vänner! ;)

funderar på att läsa lite i min bok ett tag. den är himla bra faktiskt, den förklarar en hel del om livet och människor och varför de gör som de gör. Mera självkänsla!, uppföljaren på Självkänsla nu! av Mia Törnblom. gillar henne :) hon har många bra tankar och funderingar den damen! har inte läst den första boken, har bara den på bokband (skiva) hemma. gillar inte det så värst mycket. läser jag inte själv så tappar jag lätt bort mig i andra tankar :P en idé är väl att läsa samtidigt som hon läser, men då kan man ju inte läsa i sin egna takt. så bäst att läsa själv tror jag :P nu ska jag sluta babbla för ett tag och läsa lite. kommer säkert slumra till efter ett tag, skulle jag tippa på.


P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0