2009 summeras

har ju inte gjort en summering av 2009 än. kan ju vara dags? året började minst sagt dåligt. men det finns faktiskt en del guldkorn att hitta tag i ;)

I januari tog jag & Cis tåget söderut för att hämta hem den här gobiten!

 

Det första halvåret innehöll en del sånt här...

Den väldigt efterlängtade våren kom och vi stortrivdes utanför skolan en utav alla varma dagar som den bjöd på

I maj fyllde jag 21 år och fick fina blommor av min fina Ems

 

Jag var på trav med trevligt sällskap :)

Sommaren kom. Jag, Cis & Elin åkte till Karlstad på Rix FM-festival

 

Jag jobbade, hela sommaren.

Jag lärde känna en fin människa

Vi tog oss en spontanresa till huvudstaden

Åkte till Småland, hälsade på Emma & Marcus. Mycket trevligt :)

 

Innan skola drog igång åkte jag & Cis till Turkiet & hade det bäst!

 

Det var -09 i vääääldigt korta drag. iallafall i bildform :) året innehöll massa plugg och massa andra jobbiga grejer. men nu var det ju guldkornen som skulle fram, och jag har nog redovisat de största :) ser ut som jag gjort en hel del under året som var. nöjd med det :) sommaren var väldigt innehållsrik, trots att jag jobbade så gott som hela tiden. det gäller att planera och prioritera ;) nyårslöften för 2lax10 hoppar jag över. om det ska vara något så är det något jag vet att jag kommer hålla, kommer inte på något nu. man lär ju hålla sig till verkligheten och inte tro sig åka utomlands en sisådär fem gånger. visst hade det suttit mer än fint! men hallå, när, hur och för vilka pengar då :P men en gång ska jag försöka ta mig iväg iallafall! se fram emot vad året har att bjuda på :)


2010 here I come!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0