ooonsdag i Värmlandet

då var första skoldagen av tre avklarad. i morgon är det redan torsdag! gött :)
i morgon är det nystartsfest Tempel, ett nytt uteställe som öppnade innan jul. så i morgon är det gratis in för alla studenter, även vi som är under 23 år kommer in :P kan tycka att man ska passa på då :) tre dansgolv och fyra barer, räcker gott och väl för lilla mig :P hur som, det ska bli kul! http://tempelkarlstad.se/

skolan slutade strax innan 16 idag. jag och Cisen tog bussen hem till stan, sprang upp till lägenheterna en snabbis och sedan ut på stan igen för att handla lite behövligt. nu är kylskåpet laddat, så nu känns det bra igen :) köpte mycket frukt och grönsaker idag. var lite extrapriser på det ena och det andra som jag passade på att köpa. så man måste tänka när man är student och plånboken är väääldigt begränsad :P nu ska jag diska, och dammsuga tror jag. kan säkert behövas :O



P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0