hittat på idamaries.blogg.se

visste ni:
att jag vill - väldigt mycket med mitt liv
att jag har - gjort något som väldigt få människor vet om
att min senaste kyss - delade jag med en som börjar på M
att jag lyssnar mycket på - vad min mamma säger
att jag funderar på - väldigt mycket (för mycket)
att jag pratar – svängigt dalmål ;)
att jag inte gillar – oärliga och falska människor
att min första riktiga kyss – gjordes genom en (öppen) bilruta
att jag avskyr när folk snackar - om sånt de inte vet ett dugg om
att kärlek är – något väldigt fint som jag behöver mycket av. jämt
att jag gillar – att skratta
att jag alltid kommer att – tycka om sol och värme
att jag är förälskad i mycket
att sist jag grät var – igår
att min mobiltelefon är –  gammal
att när jag vaknar på morgonen – brukar jag undra vad i mina drömmar som var sant eller ej
att innan jag går och lägger mig – pratar jag i telefon
att idag har jag – åkt buss till Karlstad
att jag just nu tänker på - en stor kopp fylld med te, och kanske en macka till det. mums!
att ikväll ska jag – titta på Paradise-finalen
att i morgon kommer jag – att gå i skolan
att jag hoppas – på att åka utomlands i år

lärde ni er något nytt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0