tonight is the night

Shit vad laddad jag är inför ikväll! Ska bli så himla roligt :) Vad kan gå fel egentligen ?! Det är dags att betygsätta en kväll med en 10a nu :) Och jag kan inte hitta någon anledning till att det inte skulle blir kanonbra :P Sitter pch pumpar massa partylåtar nu. Det gäller att komma i ni rätt mode ;D Vilket inte är svårt, känner mig verkligen på topp idag! Vädret är inte riktigt med oss, men wtf :P Man kan ju inte få allt ?! Tror jag ska börja skriva ner en playlist som jag ska ge DJ:n när vi kommer fram ?! Det är ju så lätt att glömma bort både titlar och namn på sångare/sångerskor/grupper när man väl står där och ska "önska" ;D Haha! Hej å hå.

Ska börja prova ut kvällens outfit. Har två att välja på, två tiopoängare :P Har köpt nya skor också, en riktigt kap om jag får säga det själv :) Jag och Cis var på stan igår och gjorde riktiga fynd innan vi åkte hem :) Det var massa erbjudanden och rabatter överallt. Inte så bra för en annan som måste hålla stenhårt i varenda korvöre :P Blev hårspray och fransk manikyr-set på H&M (20 % på den dyraste varan). Skor från Skopunkten för både mig och Cis (köpt två och få halva priset på ett par, vilket blev en 50-lapp billigare7par :P) 3 linnen för 99 kr på Bik Bok. Räknade ut att besöket på stan kostade mig ca. 500 spänn, men fick rätt mycket för den lappen, huh ? :D
Om ca 5 timmar ska jag vara klar och påväg till Kumbel :) Det är ju snart, har ju redan vart vaken i 4 ½ timme :P
Ikväll ska; jag, Cissi, Sofie, Anna, Elin, Linda och Johanna umgås och ha det allmänt jävla trevligt :) Linda och Anna skulle ta det lugnt, men vad gör det ?! :) Umgås kan man ju göra ändå. Längtar hur som, var längesen jag gjorde något sådant nu. Nu är det dags va :P Det är dags för annat nu också, så vi hörs kanske senare! Skulle inte förvåna sig om det kommer ett eller annat fylleinlägg ikväll, det brukar ju inte vara helt omöjligt ;D Tuddiluttan!


Skön låt!



P&K/ little J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0