tjocka korven

Hörru du tjocka korven! Vad mycke äter du egentligen ?! KORVEN! TJOCKA KORVEN! Haha (internt) :D

Ems hade den som ringsignal till och med! Dåre :D

 

På tal om korv så har det grillats korv idag. Jag har dock inte gjort det, men några andra i klassen :) Vi har ju haft utematte idag! Var skönt att få göra något annat än att sitta och bara lyssna. Vilket vi i och för sig gjorde i en timme lite drygt. Men efter det gick vi ut! Var väl inte direkt så givande... men ja. Några lekar/övningar ska väl sätta sig ? Jag tror nog att jag var den som var mest påklädd idag, jag och de äldre/mammorna :P Vem vill frysa ? Inte då jag :P Ryggsäck, mössa, jacka, och fodrade vindbyxor is the shit! Tyvärr glömde jag vantarna, men det funkade ändå ;P Och förresten, man behöver inte vara good looking när man är i skogen :P

Nu blir det en vända på stan, eller "byn" som pappa så fint uttryckte sig :P Man är ju inte direkt van att säga att man "ska på stan" hemma :P Närmaste staden är väl Falun/Borlänge typ. Ska handla lite grejer till Elin, mamma och pappa. Kl 16 bär det av uppåt :)

P&K/ little J (en aning mer positiv idag :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0