solen lyser i orsa

Fredag, och solen lyser upp de gula löven i träden så fint! Gick upp halv 9, tog ut hästarna och gjorde klart i stallet. Har att rida kvar! Men först ska jag ut och gå med Nicke, och sedan ner på marknaden en sväng. Blir mest att fika :P Känner mig seg idag. Min kropp har tagit alldeles för mycket helg redan. Måste ta tag i allt som har med skolan att göra! Fan säger jag. Måste bli lite arg så det blir av :P Jag funkar rätt bra när jag blir lite förbannad.
Vart ska man rida idag då ? Tror det får bli lite dressyr idag, hopp i morgon och någon lättare tur i skogen på söndag. antar att jag inte kommer orka med så mycket mer då :P Men har bestämt mig för att denna gång ska jag vara lagom mycket party. Sist blev det för mycket! Bad ju i och för sig om det. Så för en gångs skull fick man som man vela :P Hoppas jag får det denna gång med. Är ju en fördel om man kommer ihåg kvällen, för den här vill jag komma ihåg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0