Skoldag nr .1

vecka 3 av ca 20 (?) påbörjad. Känns gött :) Det rullar på, och det rejält. Säger som Ida-Marie, snart är det banne mig jul :) En vecka på september har ju redan passerat ?! Helt sjukt, faktiskt. Tycker jag :P
Ser ut som att vi får vänta med hemfärd till på fredag eftermiddag... Hasse-mannen skulle inte först då, och det känns himla onödigt att ta tåget hem på torsdag kväll när man likaväl kan vänta. Helgen blir visserligen kortare... men kommer hem iallafall :) Antar att det blir att avsätta tid för Historieuppgiften de eftermiddagar vi har för studiegruppsarbete.


Idag innan jag och min vapendragare Cecilia tog bussen hemåt mot stan gick vi och köpte träningskort :) Så nu är fitnesskortet HT-09 inkasserat. Kan ju vara lite kul att ha någonting för sig, jag som inte har något att göra på eftermiddagarna/kvällarna. Typ läsa och vara i stallet tar ju inte upp tillräckligt av min tid (ironi)! Men ett par gånger i veckan ska man väl kunna klämma in :) typ måndag och tisdag, då är det PS (powerstep) och Dansstep. Blir vi kvar/åker hem på fredagen kan man ju även träna torsdagen. Skitbra :)
Nu funderar jag på att koka lite pasta och äta middag. Äter ju lunch rätt tidigt nu för tiden. Tycker ändå det är bättre att gå 8-15 istället för 9-16, även om det är rätt drygt att gå upp 6.30 varje dag :P Antar att jag inte ska klaga, de som pendlar går ju upp ännu tidigare, och har barn som ska till dagis och grejer! Det får jag ta itu med senare i livet, nu har jag fullt sjå med mina egna morgonproblem :P Nu, mat!

P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0