räkna med bråk

Känns himla skönt att vara hemma faktiskt. Det är sk. "hundväder", så Nicke ligger och slöar här i korgen bredvid mig. Vill också mysa ner mig, inte i korgen då :P Men i soffan tex. Borde sätta mig med alla dessa jävla uppgifter...
Brorsan håller också på med bråk nu. Vilket är bra för mig så får jag träna lite på att förklara :P Känns rätt onödigt på ett vis att sätta mig med min egen matte när jag inte förstår ett jota. F*ttmatte.

Att mysa ner sig i soffan med en filt och sätta på DVD-filmerna på mig och Curry lockar mest :) Så himla skönt att få drömma sig tillbaka till den tiden i livet då jag mådde som bäst. Visst, fanns väl problem då med. Gör det ju alltid. Men inte av de slag som befinner sig i mitt liv just nu. Året när mitt psyko-ex flyttade var 2005. Då började mitt liv ta fart igen! 2006 vann jag och Curry DM. Allt bra flöt bara på. Jag tog studenten, flyttade till Karlstad ht-07.
I Januari i år tog mitt liv en tvärvändning. Sedan dess har jag inte riktigt hittat mig själv. Mycket i mitt liv sattes på prov. Och nu vet jag knappt vad jag mår bra eller dåligt av längre. Jag känner mig vilsen, och missförstådd. Jag vill hitta tillbaka till omkring 2005/2006/2007 igen. Då allt bara flöt på. Men man får väl inte ha det för bra här i livet...

Det går "bra" nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0