pump it up

när jag vaknade i morse var jag något så sjuuuukt negativ! Känner mig inte direkt mer positiv just nu... Solen skiner men vad hjälper det ?! Det är mycket matte nu. Väldigt mycket. Uppförsbacken är även väldigt brant. Men hey, jag kämpar på ?! Funderade på vad allt slit egentligen tjänar till. Just nu hittar jag inget positivt i mitt liv. Ja jag är tragisk, vet det. Men det är precis så jag känner i dessa tider. Helst av allt hade jag velat ligga här i soffan hela hösten och bara vänta ut alla tentor och matteuppgifter tills någon gjort dem åt mig.

Så mycket jag skulle vilja skriva, men vill inte tråka ut mer med mitt depp. Så jag slutar här och nu.

Kommentarer
Postat av: Carro

Det kommer snart en nedförsbacke och efter det kommer säkerligen en raksträcka med en massa fint att se efter vägen..Trampa inte för fort i nedförsbacken bara,du kanske missar något av bara farten;)

2009-09-15 @ 13:55:35
URL: http://carolinewickman.blogg.se/
Postat av: J

Lät klokt :)

2009-09-15 @ 19:14:02
Postat av: Carro

Jaa fan vissa dagar är jag riktigt klok..

2009-09-15 @ 22:43:24
URL: http://carolinewickman.blogg.se/
Postat av: Renée

Matematiken gör så en, man blir negativ.

2009-09-16 @ 22:11:14
Postat av: J

Inte bra... då kommer jag gå som i en bubbla i ca 5 månader till då! :/

2009-09-16 @ 22:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0