prinsen

I morgon kommer min prins hem! Och det var väl förväl! Men nu återstår ett "problem", igen. Vem ska rida honom är matte är borta ? Curry är och kommer alltid vara mitt huvudbry... Jag är för mesig för att sälja! Är alldeles för rädd om honom för att sälja iväg till någon idiot. Folk är så falska och duktiga på att ljuga numera. Man har ju hört så många historier om hästar som sålts där det gått åt skogen. Vill inte min Curr så illa... Det kan ju bli bra, samtidigt som det kan gå åt pipsvängen... Aja. Får ta itu med det där sedan. En sak i taget!

Nu ska jag gå och kolla hur det går med eldningen för min del. Såg ut att ha brunnit ur nyss, men fick fart på skiten igen :P EldmästarN! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0