pluttifikation

Håller med Pippi. Varför ska man lära sig massa mattetrams ?! Himla massa matte som tema i bloggen nu, men mitt liv består mest utav matte just nu. Sorry...
I morgon har vi iallafall "utematte". Ser jag fram emot! Är trött på att sitta i föreläsningssalen och bara nöta in massa regler hit och dit. Aritmetik, didaktik, algoritmer, associativa lagen, kommutativa lagen, abacus, primtal, faktorisering och massa annat konstigt. Det där är inte riktigt mitt språk :P Helt fel.

Annars då. Jo jag har vart ut till min älskade prins idag! Gick till tågstationen för att leta reda på volvon (pappa Sigvants arb. bil). Kollade alla parkeringsplatser, men ingen bil! Ringde Julia och frågade om hon visste vart han parkerat bilen. Kom sedan på att jag hade ju ett helt parkeringshus att leta igenom också, så var bara att gå och börja leta. Som TUR VAR hittade jag den rätt så på en gång. Hade kunnat bli en lång eftermiddag det där :P Kom hem vid 20.00 ganska precis. Nu har jag duschat och druckit te. Ligger i soffan just nu och degar, borde väl dega vidare mot sängen... Ska ringa ett samtal först. Borde även läsa, men mitt huvud är så fullproppat så nu får det banne mig inte plats någe mer idag! Måste sova lite så det får sjunka in :) Det sjuka är; att jag till och med vaknar om nätterna av min egen röst, diskuterandes hur jag ska räkna ut ett tal. Nu har det bara gått för långt!

fuck pluttifikation!

P&K/ little J

 

det här sysslar vi med denna vecka! blää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0