motivation

Hur finner man motivation, när den ena feta saken efter det andra bara kastas över en och liksom bara jämnar ut en med marken, om och om igen ?! Idag presenterades ännu en gruppuppgift. Det lottades ut böcker och min grupp, utav ca 11 andra grupper, fick såklart den fetaste boken. Det sjuka är att vi alla har lika lång tid på oss att läsa dessa böcker. En aning orättvist, när man har en bok på nästan 400 sidor medan andra har böcker på 100, kan man tycka. Men av allt som inte tar död på en stärker en, eller hur är det man säger ? Kan ju hoppas att det stämmer...
Läsa, läsa, räkna, läsa, räkna, räkna, läsa, läsa... Skulle vi verkligen behöva en uppgift där man ska läsa, mer ? Ungefär som det inte räcker med det man har. Jävla skit.

Träning nu i eftermiddag, kl .17.15. Powerstep idag, och dansstep är bokat till i morgon. Powerstep på torsdag igen, men jag känner att det är alldeles för mycket att göra nu för att hinna med att träna om kvällarna. Får banne mig räcka med 2 ggr/vecka just nu... Åtminstone till tempot lugnat ner sig. Om det gör det vill säga... Så positiv jag är nu känner jag! Eller inte. Lika bra jag lägger ner för stunden, så jag inte smittar av mig på er andra :O

Omotiverat? Ja. (bild fån förra hösten)



P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0