mattesnille ?!

Idag har jag tagit ett stort steg i den riktningen iallafall :) Idag är det många poletter som ramlat ner, men det är bra många kvar kan jag lova... Men jag är nöjd med mig själv idag! Har räknat klart det som ska räknas denna vecka, har förstått det mesta iallafall. Börjar redan gruva mig för tentan som är v. 43 :S Usch, har inte direkt några bra erfarenheter från matteprov jag gjort tidigare i mitt liv. Sitta där och kallsvettas, höra hur pennorna går på bänkarna bredvid. Inte kul! Men SKA klara det här, bara SKA det! Har ju börjat mitt tredje år nu, kan inte ge upp. Det är lixom lite försent :) Ikväll hade jag och Cis tänkt räkna lite på nästa veckas matte. Får se hur det går, tror att en hel del behöver förklaras. Men man kan ju börja! För nästa vecka är det ännu mer att göra... Har tex räknat i nästintill 4 timmar sammanlagt idag. Shit vad smart jag ska bli efter det här halvåret :P
En promenad skulle sitta fint nu. Ska bara låta maten sjunka lite :P Hörs kanske senare.

P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0