Helgen

Har vart super! Vaknade rätt tidigt både fredag och lördag. Antar att det är för att man är van att gå upp tidigt numera, dålig vana :P Men idag kunde jag dröja kvar, var riktigt skönt. Älskar att vakna till och somna om sådär mysigt gott igen. Men vid halv tolv var det banne mig dags att gå upp :P minns inte när jag sov så länge sist. Skönt var det iaf!
På kvällssidan bestämde jag mig för att ta bussen ut till Sommarro för att hämta min cykel. Den blev nämligen kvar där härom dagen pga en massa j*vla regn. Pappa Sigvant fick skjutsa hem mig! Hur som så tog jag buss nr.3 mot Marieberg, istället för buss nr.3 mot Sommarro. Strunt samma, tänkte jag och tyckte jag kunde hoppa av vid sjukhuset istället. Men tack vare den där dumma busshållsplats-utopar-grejen så tröck jag på stoppknappen försent, så jag fick lov att gå tillbaka och sedan vidare. Surt, men skönt med en promenad trots allt :) hade ju ingen brådska till något om man säger så. Fortsatte förbi Södra Kyrkogatan och vidare till Ica på Haga. Blev så fruktansvärt sugen på glass! Blev en Texaspecan, mjölk och fil :) Tänkte nämligen börja äta gröt till frukost igen, gjorde det i fredags morse och gud så gött det var :) kommer ju in i dessa gröt perioder ibland, helst mot höstsidan har jag kommit fram till...

Har blivit så himla hungrig av mig på sistone. Kan bero på att mensen envisas med att komma och gå i korta, men allt fler och intensivare perioder :/ Gillas inte! Måste hålla igen! Onödigt att göra magsäcken större än vad den borde, don´t you think ? :P Är nöjd med min vikt som den är nu, så då ska det får vara så också :)
Avslutade kvällen med glass och te dock. Det var jag värd ;D Haha! Natti natt (K)

P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0