fröken trött

När ska man sova ikapp de förlorade timmarna från förra helgen ? Är svårt när man är tvungen att gå upp 6.30 varje morgon, plus att jag är en riktig nattuggla. Det finns en viss magisk gräns vid 23-tiden, då det är väldigt bra att somna! Jag har provat gå och lägga mig 22.30 i två kvällar i rad. Men det funkar lixom inte :P Kanske ikväll ?! Om jag inte somnar här i soffan nu vill säga! Har precis ätit, ligger under filten min som är väldigt varm och go. Svårt att låta bli att somna en skvätt då :P Till lunch fick det bli wok med rivna morrötter och keso. Keso is the shit!
Nu har jag diskat och dammtorkat lite. Känner mig duktig :) Ska dammsuga också, blir det inte idag får det bli i morgon. Ska även ge mig på badrummet. Kan hända att jag gör det medan jag tvättar ikväll, brukar bli på städhumör då :P

En liten tripp till IKEA är även planerad idag. Tror vi iallafall :P Var ett tag sedan vi var ut nu. Kika kan man väl göra ? :P Fast hur mycket man än bara kikar så kostar det i slutändan ändå :P Det är nog som Marielle säger, det kostar banne mig 500 spänn att bara gå in på IKEA. Ligger nog någonting i det :)
Skolan gick bra idag. Men blir alltid lika trött efter dagens lektioner! Det är så mycket nytt att ta in. Börjar även ändra tänket, antar att det är därför man är så trött :P Håller ju på att bli en liten matematiker av mig ;P

Powernap ? Kan ju vara en idé! See ya ;D

P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0