Fredag i Dalarna

Kom hem rätt tidigt ändå! Hade ställt in mig på det värsta (som vanligt), trodde vi skulle komma hem typ 9. Men det slapp vi :) Har hunnit äta tacogratäng, lekt med Nicke, köpt glass från glassbilen. Var ju huur längesen som helst! Lite nostalgi såhär på kvällskvisten :P Snart tänkte jag gå en sväng med Nicke (kvällskissen :P) och sedan ge Tösen kvällsmat. (Mycket "kväll" nu...)
Känner mig förövrigt en aning besviken/ledsen, kalla det vad ni vill. Tror det är de rätta orden på hur jag känner mig för tillfället. Funderade på om jag skulle sätta mig och räkna lite matte i vredens stund, då tror jag man får mycket gjort. Lite jävlar annama skadar aldrig!

Peppar lite inför morgonadagen. Helst av allt önskar jag bara att en här dagen kunde passera, om jag ändå inte hade sovit så länge i morse. Då hade jag vart trött nu... Sov visserligen till 10, inte så farligt. Men tillräckligt tydligen.
Har fått låna två böcker av Daniel btw. Jättesnällt :) Han har ju också läst den här mattekursen och behöver ju inte böckerna just nu. De här två böckerna är bra, så funderar på att köpa dem för senare bruk :) Nu slipper jag iallafall hålla på och krångla med att låna om två böcker :P lite smidigare.
Längtar som en gnu till i morgon! Tror faktiskt att det är läge för en karatefylla! Sist jag hade en rejäl fylla var på midsommardagen, behöver kanske inte komma i den klassen i morgon?! Kan ju vara kul att komma ihåg något också :P Men almost! Usch. Hade behövt mig ett glas  vin nu känner jag. Meen, nu drack ju jag och Cisen vin igår också. Så någon måtta får det vara på det goda :P Nu kommer Marcus och ska hämta sina skor. Tjo!

 


Black eyed peas is the shit!

P&K/ little J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0