egopepp

Kände mig verkligen så nere, både igår och idag. Men på vägen ner hit till Karlstad bestämde jag mig.
Nu ska jag sträcka på ryggen, köra nästippen i luften och ge alla jävla loosers en smäll på käften! Den känslan ska jag gå ut med varje morgon. För nu jävlar! Lite jävlar annama skadar inte, som jag sagt förr.
E-type var väl säkert bra igår. Men som jag tidigare kände så skulle jag ha stannat hemma. Mora Parken var inte värd 200 spänn. Det enda som var värt något i pengar var skjutsen hem igår. Trodde ett tag att jag skulle få börja promenera hem ett tag, när den ena efter den andra åkte ifrån mig. Men jag löste det tillslut.

<3

Tog en tur ner till stranden med min bästaste vän någonsin. Det var himla skönt, att få filosofera nere vid vattnet och bland träden. Kom att tänka på att det är himla fint i Orsa! Tycker om mitt Orsa! Man får säga vad man vill om den byn, men det är ändå en plats där man vuxit upp och har sin familj. Längtar redan hem, det var riktigt tungt att åka hemifrån idag. Var längesen det kändes som det gjorde idag.

/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0