dalarna

Den här veckan har gått sjukt fort! Visst, det är egentligen bara torsdag. Men för en annan som går mån-tors så innebär det såklart helg en sådan här dag :) Tackar vi för, hatten av!
Hasse fick för sig att åka hem tidigt idag, utan (nästintill) minsta lilla förvarning. Plötsligt hade jag bara 40 min på mig att packa, städa och hinna med stan. Fick stressa ner på stan som en dåre och in på Clas Ohlsson åt pappa. Men där kunde de inte hjälpa mig ändå, så jag stressade iväg i onödan visade det sig. Men hann iallafall med det jag skulle. Glömde dock min svarta bh, men det var inte värre än så :P
Nu har jag diskat och grejat här hemma. Mamma och pappa har åkt på föräldramöte i Mora, så jag fick ta över ställningarna här hemma :P ska ut till puppu-hästarna om ett tag. Borsta och dona :) Tänkte även försöka börja skriva rent mina anteckningar. Har en del att ta itu med i så fall... Har redan skrivit ut mer än halva räknehäftet. Det ni! Så jag har en del att skriva rent... och det vore ju en fördel om allt det där satt där det skulle. Men kan lova att det gör det inte :S Är anmäld till första tentan nu. Usch, det hugger till i magen så fort jag tänker på´t.
Är även anmäld till vårens kurs, fan vad fort det går! Sista anmälningsdatum för vt- 09 är ju 15 okt, är faktiskt där snart. Lika bra att vara ute i tid (vilket inte är min grej), så man inte missar något nu när det är så mycket uppe i huvudet.

Snart är det dags att skjutsa brorsan på innebandy. Lär ju ta med mig Nicke på det, han brukar inte ha någon vidare till lust att stanna hemma själv :P Fast han brukar i och för sig inte ha någon vidare till lust att åka bil heller :O Haha! Mattes tok <3 Aja, det löser sig. Skriver kanske mer senare... Tjo!




Turkland om något! Längtar tillbaka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0