Bakfylla & födelsedagskalas

Fick den karatefylla jag bad om. Och mår därefter idag! Kan någon se till att jag inte dricker mer än en flaska vin nästa gång, om jag nu skulle visa tendens till att vilja häva i mig mer ?! Jag har kommit fram till att en flaska räcker gott och väl, och det är ju positivt ? :P Har precis lyckats få i mig första måltiden idag. Det blev makaroner och köttbullar. Perfa fyllemat :P

Snart ska jag och Cissi ha lite kalas här på Södra Kyrkogatan :) För hon fyller ju faktiskt hela 21 år idag! Har ni inte grattat henne än, så gör det nu ;) GRATTIS min bästaste vän! <3

 

Nu blir det glass, bullar och te :)

P&K/ little J




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan bli lite svårt det där med att säga att det kanske räcker med en vin flaska, då man själv tycker att det skulle sitta fint med ett till glas eller varför inte en cider eller en god drink :P Men försöka kan vi ju alltid göra ;D



Thnx dear <3

2009-09-14 @ 22:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0