update

Har inte vart så aktiv på sistone, som ni kanske märkt. Kom nämligen ner hit i söndags och modemet var dött. mitt liv känns halvt utan internet! Har ju typ allt där, info från skolan bl.a. Och mina fiskar på fejan! Uj uj. Jordens undergång :P Nej men helt seriöst så är jag trött på att leva som en stenåldersmänniska = inte ha tillgång till internet när jag vill. 
Nu sitter jag alltså i skola och inväntar att klockan ska bli 13.15, då ska vi ha information om examensarbetet. Börjar se slutet lysa lite smått där framme i den mörka tunneln :P Det är banne mig inte mycket kvar nu. Har kommit fram till att efter jul är det sista gången jag byter till vårgardiner i lägenheten t.ex. Sjukt! Och sorgligt... Men även jävligt skönt :) blandade känslot som sagt. Det bästa av allt är ändå att då ÄR jag någonting. Jag har klarat en utbildning på 3,5 år på universitetnivå. Göttans :) Inte illa. Meen, är inte där än och i morgon ska jag sätta tänderna i min första mattetenta. Börjar bli riktigt nervös! Kommer sova dåligt i natt... de senaste nätterna har jag drömt om massa uträkningar. Massa decimaltal, procent, bråk och negativa tal m.m. Rena rama mardrömmen alltså. Vet egentligen hur jag räknar ut det där, men är så rädd för att allt jag lärt mig kommer vara som bortblåst i morgon när jag sitter där i tentasalen. Scary! (wish me luck)
På fredag har vi i klassen tänkt ha en liten "tentafest". Mat på BMB (Blue moon bar), fortsätta förfesten hos någon och sedan dra vidare ut någonstans :) Tycker jag låter perfekt! Vi snabbspolar torsdagen och fredag förmiddag :P Btw, så kommer kanske mamma och pappa ner på fredag!

Mycket kortfattad info:P Neej.. nu ska jag nerva vidare. Dags att hitta Lagerlöfssalen!

P&K/ little J


Kommentarer
Postat av: Louise

Lycka till!!:)

2009-10-22 @ 11:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0