tentaplugg

och det går segt. Vet inte vad, hur och i vilken ände jag ska börja i. Har lite litteratur att gå igenom hur som helst!

Blev bjuden på halloweenfest av Elin idag. Hade vart himla kul att gå! Men måste hem till helen, ska bl.a. följa med Curry på hopptävling på lördag också. Vi får som sagt ta en krogrunda inom snar framtid :)
I fredags blev det utgång med några i klassen! Vi började kvällen på BMB, Arvingarna spelade. Det var rätt bra drag! Blev att ta några öl där och efter det gick vi till Marielle på lite för/efterfest. Beroende på hur man tolkar det :P Några valde sedan att ge sig för kvällen. Men jag, Jonna, Sofia och Kristian fortsatte ner på stan. Tyckte det var likabra att jag hängde på eftersom jag ändå skulle åt det hållet :P Vi gick till Koriander, och jag trodde att jag absolut inte skulle komma in. Men det gjorde jag, av någon konstig anledning :O Fast jag ser ju i och för sig ut som en 16 åring, men luktar som en 41 åring (internt). Så då var det ju inga problem ;P Men nästa gång tänker jag gå på Ankan! Var lite väl moget folk på K för min del. Blev en sväng förbi BK, och jag kom hem kl 4... Helt plötsligt tog det väldigt lång tid att gå de fjuttiga 100 metrarna hem! Men det var trevligt :P

Nu blir det till å göra det sista rycket i stallet. Ska bort till ridhuset och rida tänkte jag! Lektioner mellan 17 och 19.30, orkade inte pallra mig dit tidigare :P Så nu får jag ta mig i kragen.
P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0