tea tree-olja

har vart på life och köpt tea tree-olja. Här ska det behandlas finnar :P är så trött på dem. Som tur är sitter de på ett ställe man sällan ser (iallafall såhär års :P), ryggen! Tea tree-olja är väldigt effektivt mot finnar. Så nu attackerar jag dem stenhårt ;P Fattar inte vart de kommer ifrån... har aldrig haft sådana problem förr. Men mamma säger att det "kommer innifrån". Så då kan jag i och för sig förstå att det ploppar upp en lite här och där... Men jag mår bättre nu, och det har faktiskt blivit bättre med finnarna också :)


 

Har "pluggat" lite idag. Renskrivit mer utav mina anteckningar. Men det går segt, känns inte som jag kommer någonstans.
Jag har ju inte bara pluggat idag, såklart ;) tog som sagt en sväng på stan, och passade på att sola lite (det brukar också hjälpa mot finnar). Himla gött!
Har målat mina naglar också, fransk manikyr. Behövde bara göra om två fingrar. Nöjd :D Tycker det är så pilligt... Men den här gången flöt det på bra :)
Nu ska jag mysa till det med lite kvällsfika, Betty och Desperate!

P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0