statistik

Då var det måndag, igen. Det går för runt! Eller ja, mer än halva måndagen har ju gått, snart är det tisdag till och med :P
Den här veckans tema är; Statistik. Kändes rätt bra med det idag faktiskt. Inget nytt krångligt, lite uppfräschning så. Var gött att gå ifrån lektionen och känna att man förstod mer än vad man inte förstod, för en gångs skull :P
Har inte bestämt mig för hur det känns inför tentan, 50/50 skulle jag tro. Har läst ut en bok i helgen, våran mattebok. Det var bra gjort av mig tycker jag :) Har även skrivit min del i grupparbetet/Skolprojektet som ska redovisas på torsdag. Nöjd med min bedrift i helgen! Borde plugga på repetiotionsuppgifterna också, och de uppgifter jag har kvar att göra i kompendiet. Men får bli en senare problem. Träning står nämligen på schemat kl 17.15, PS (powerstep). Längtar som en tok till på onsdag, då är det Dansstep :D Det är så himla roligt! Och jobbigt, men det är ju så det ska vara :) Sist fick våran instruktör/ledare be oss sluta :P Vi körde dansen om och om igen, haha!

Nu ska jag göra ett försök med att ta tag i mitt liv. Hörs säkert sedan!
(Missa inte det extrainsatta programmet med Hollywoodfruarna ikväll!!)



P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0