söndag i Värmland

det var ett himla farande på mig. men nu blir det K-town för ett tag framöver :) :O har åkt ner hit själv idag. kommer kännas konstigt att gå till bussen och åka till skolan utan Cissi i morgon! tänk hur man vänjer på sig fast man inte tror det. vi är faktiskt som ett gammalt gift par ;D och fastän man inte bor ihop så blir det ju typ som det ändå. är tryggt tycker jag :) vi får se hur veckan fortskrider utan min trogne vän ;)

helgen har vart bra. blev bra tillslut. den började bra, och slutade bra :) det där mellanspelet hoppar man över, bara detaljer :)
red ner till stranden idag igen med Curry. mamma, pappa och Nicke hängde också på :) Curry stack iväg med mig bland tallarna, Nicke tyckte det såg skitroligt ut så han hakade :P tokhund! kommer sakna alla så där hemma. vet ju inte riktigt när jag kommer hem nästa gång... dumma Hasse som fått jobb i Trysil! norrmännen kan väl bygga sitt eget hotel?! suck...
siktar iallafall in mig på att åka hem den 15e :) då vet jag nämligen att Ems kommer hem också! det GILLAS, med ett STORT G :)
fick iallafall en sovmorgon denna helg. det var riktigt gött! tur att det bara är i morgon och torsdag som jag ska upp tidigt denna vecka. behöver sova/vila! har känt av halsen lite till och från i helgen. vill inte bli sjuk! känns som att det är en ny våg av förklyning som går nu. så fort jag känner av halsen tror jag att jag ska få halsfluss! hade det förra året i oktober/november. det var riktigt vidrigt!

här kommer något bra mycket bättre :)

Tösen & Nicke hemma på gården. älskade djur - vad skulle jag göra utan er ?

 

Jag & mannen i mitt liv/bästaste vännen någonsin nere på stranden :)

 

P&K/ little J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0