Kvällsn

Jaha ja och vad blev det av min dag då? Blev ingen powernap, satsar på att sova i natt istället ;P somnar ju rätt dåligt på kvällarna när man sovit på dagen, men det är ju så himla skönt att sova en stund på eftermiddagen :)
Kanelbulle har det blivit iallafall :) Gött vare! Blev att handla på Ica, Hagahallen istället för Hemköp. Inte fel med lite variation ;) Jaa ni... det har haglat och regnat här en skvätta idag. Har väl inte hänt så mycket mer ? Jo! Det plingade på här, och jag blev givetvis livrädd. Smög mig sakta fram till dörren för att kika genom det där lilla hålet i dörren för att se vem det var. Hade det vart en person av det manliga könet, hade jag inte öppnat! :P Men det var min nya granne mitt emot, som behövde låna en konservöppnare :) Så det gick ju bra!

Jag har lyckats renskriva lite mer utav mina anteckningar. Bra repetition det! Kan jag behöva... hundra gånger om. Det är bara 2 veckor kvar till den där skittentan :( usch vad jag mår dåligt över det där...
Ska försöka tentaplugga duktigt denna vecka. Har ju faktiskt massa tid till det, och banne mig om jag inte tar tillvara på den. Då blir jag riktigt besviken på mig själv!
Nu ska jag dundra i säng, för nu är jag så trött så kinderna blossar rött :P Natti!

P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0