Kvällsn

den här dagen har gått fort! Kan ha att göra med att jag inte vart hemma lika mycket som igår. Blev en tripp upp till skolan. Fikade med Madde och Emelie, och skrev ut papper! Har inte pluggat ett skit förövrigt... får ta tag i det i helgen! :O Har iallafall sett till idag att ha massa att göra, så bara att bita i det sura äpplet! Hoppas att det flyter på någolunda... Det är faktiskt bara 2/3 veckor kvar till tentan/tenta nr2! De 2 av 3 som jag gruvat mig så hela studieperioden. Nu har jag dem här, precis rakt framför mig! Och j*vlar i min låda vad de ska få!! Taggad som fan!

Nu ska jag forsätta greja med det som inte torkade när jag tvättade. Vet inte vad det var för fel på torktumlaren idag... Sedan är det dags för sängen! Höres i morgon då kanske :)

P&K/ little J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0