Funderingar

Fundering nr 1.
Den här låten jag hittade tag i, med Dead or alive, är det så att Flo Rida har gjort en annan slags version av den? Om inte, så är båda versionerna sjukt lika varandra! Titlarna är ju nästintill samma också. Blev lite osäker såhär på kvällssidan. Är det någon som har ett bra svar på detta ?

Fundering nr 2.
De som jobbar i klädaffär, får de kläder från respektive klädaffär? Eller får de en viss procent på kläderna så de kan ha dem när de jobbar? För jag antar att de förväntas se välklädda ut när de jobbar.

Har gått runt och funderat just på fundering nr 2 ett tag! Så, give me some answers. Please :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fundering 1: Det är en slags cover som Flo Rida har gjort på den låten, fast lite mer annorlunda kan man säga :)

2009-10-07 @ 06:18:11
Postat av: Madde

Jag kan hjälpa dig med fundering nr2 smulan :)

Oftast får de som jobbar i klädaffär viss rabatt på kläderna. Då de ska ha på sig kläderna från affären de jobbar i för att marknadsföra dem. Plus att de ska se anständiga ut och representativa.



Ses sen!

Kram Madde

2009-10-07 @ 10:06:05
URL: http://www.nxt.kau.se/blogg3
Postat av: J

Tack! Då fick jag mina svar på dessa bekräftade :P

2009-10-07 @ 10:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0