fullt ös

Den här helgen blev mer fullproppad ä jag trodde (tur att det inte "behövs" pluggas). Jag som inte visste vad jag skulle göra för någon dag sedan :P Tanksprid om något... Idag/ikväll ska Curry ridas och tvättas. För i morgon ska han och Nanette tävla i Rättvik! Vet inte hur länge jag blir där, och sedan på kvällen har Nina födelsekalas/halloweenfest. Lär ju kika förbi tycker jag! Var så längesen vi sågs... På söndag bär det av till Karlstad också, i värsta fall kl. 11.30 redan. Hinner ju inte mer än gå upp och äta frukost innan man ska iväg. Gillas inte! Helgen blir så kort när man är tvungen att åka så tidigt! Ja, det var min helg det!

nu ska jag ösa vidare. Höres! P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0