Fredag i Dalarna

Jag var upp kl 6.30 i morse, precis som vanligt, men denna gång för att sjunga för brorsan och inte gå till skolan :P hur som, så var det -6 vid den tiden. fy tusingen! jag kröp gladeligen ner i sängen igen efter min sånginsats ;)
nu har vi fikat lite hemmagjord blåbärspaj. himla gött det! får passa på med sådant, brukar ju inte bli så mycket av det vintertid. för nu är det banne mig vinter snart känns det som! det var ju faktiskt snöblandat i Karlstad tidigt igår morse... det ska tydligen komma ner någe skit i morgon med.


jag och Elin var ner till Klippoteket och slingade mig på förmiddagen. det är alltid lika intressant att höra hur diskussionerna går på en frisörsalong :P

- Jo jag tycker det känns lite annorlunda och bättre med de svarta iallfall (afrikanerna) iallafall...
- Ja det tycker jag med. Afrikanerna är ok, men jag gillar då inte de där utlänningarna!


haha, ungefär som inte afrikaner också är utlänningar :P bästa idag! nu ska jag ta tag i stallet, hann bara ta ut hästarna i morse.

P&K/ little J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0