dalarna

Hemkommen! Saknat :) Det var dags att få komma hem nu. Den här veckan har verkligen vart upp och ner. Förra veckan gick hur bra som helst, helgen med. Men den här veckan har jag tillåtit mig påverkas av negativa människor. Och det är ju inte ok! Visst, man får vara bitter. Vem är inte det lite sådär då och då? Men låt det fan inte gå ut över andra som försöker leva ett drägligt liv!! Tänk på det. Är så trött på sura människor, bläääää!

Men, nu är jag hemma och ska göra det bästa av helgen :) Vet inte riktigt hur den kommer till och se ut. Men det vet jag i morgon :) Vet iallafall att den kommer bli grym och att den kommer spenderas med grymt sällskap ;)
Jag hade även tänkt hinna med att plugga en del matte. Mindre än en vecka kvar till tenta nu!! Stress! Ska göra klart repetitionsuppgifterna i helgen iallafall, som vi ska gå igenom på måndag.
Hur det än kommer gå med de här tentorna så är jag ändå nöjd med hur mycket matte jag har lärt mig. Har aldrig kunnat och känt mig såhär säker på matte någonsin. Alltid något iallafall. Har kommit fram till att jag inte är så dum inom det området helelr ;) Måste bara ge det lite tid.
Nu ska jag sova!




Natti! P&K/ little J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0