wake me up when november ends

usch. tråkväder! vaknade med halsont, och när man kom ut öste regnet ner. dagen på uni. segade sig fram, kände mig väldigt hängig när jag kom hem. slutade som tur var en halvtimme tidigare! när jag kom hem åt jag och efter det la jag mig i sängen. skulle sova 45 min, men låg och drog mig i ytterligare 45 min :P väldigt gött var det, och bra kände jag. för nu efter ett antal Dinamint-tabletter och en ibumetintablett mår jag bättre :) man ska väl inte ta ut något i förskott, men vill så gärna gå på dansstepen i morgon! får fortsätta gurgla Hexident och proppa Dinamint, så ska det väl gå vägen ?! vill inte bli sjuk :( är inget kul att bo själv och vara sjuk, plus att jag missar massa i skolan. inge vidare att få göra massa extra för att man missar lektioner när det finns massa att göra ändå. ikväll skickar jag och Cis in Lektionsplaneringen över en kopp te, som ska drickas till Betty och DHW ;) jag menar, det vore ju tråkigt att bryta ett mönster vi haft nu sedan vi flyttade hit :P tisdagarna är heliga! quality time <3

ha en bra kväll! P&K/ little J

BFF <3

(efter att detta kort tagits bar det av ner till havet för ett nattdopp :D vågorna var sjukt höga! behöver jag tala om att alkoholen var intblandad?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0