träning

om ca 1 timme bär det av upp mot universitetsområdet igen. Träning, dansstep står på schemat! Idag ska stegen sitta ;) Skoldagen blev inte vad den skulle ha blivit. Räknestugan på eftermiddagen blev inställd, så vi räknade veckans uppgifter på förmiddagen istället. Min studiegrupp skulle ha handledning på eftermiddagen kl 14.40, så jag stannade kvar i skolan med Elin och Maria. Vi satt i sofforna i Gläntan i lite drygt två timmar och bara snackade skit :P Det är till att ta vara på studietiden vettni! Som tur var fick vi en tid för handledning 20 min tidigare, gjorde en hel del. Efter det åkte jag ner på stan, tog med mig Cissi ut för att jaga rätt på farsdagpresent. Så nu är det klart! Pappa ska få en söt liten kista med chokladpraliner från Kardemumma, och ett kort som jag ska skriva något fint på :) Det blir nog bra.

Nu ska jag låta maten sjunka lite innan det är dags att byta om. Visste ni förresten att en passionerad kyss bränner 9 kalorier? Så ut och hångla lite med er! Passionerat då lär ju tilläggas ;) See you!

P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0