svinis

det här är ju sjukt! var inne på aftonbladet.se nyss och hittade en artikel om spridningen av sjuka i svininfluensan. kan ni gissa vart ökningen är störst i Sverige just nu? jo, i Värmland! och vi (vanligt folk) kommer få vänta 2-3 veckor på vaccinet. dåligt! nu är jag på  jag-ska-vaccinera-mig-humöret igen. 30 000-70 000 insjuknade i Sveige förra veckan, och de räknar med fler dödsfall än de som vart hittils. varför ska Sverige få en sån liten del av vaccinet som tillverkas? toppen kommer vara innan jul, perfekt! då är jag fortfarande här. har varken tid eller lust att bli sjuk! nu vill man ju inte gå utanför dörren.




Kommentarer
Postat av: Carro

Jag tycker att du ska vaccinera dig,det finns inget farligt i vaccinet tror jag,som så många tidningar skriver..hade det varit så himla farligt hade de inte börjat vaccinera en massa folk..Jag har tagit vaccinet och jag märkte knappt av det..Fick bara typ som träningsvärk i armen..

2009-11-20 @ 12:23:13
URL: http://carolinewickman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0