superstar

fy vilken mardröm jag hade i natt. drömde att mamma åkte in i fängelse! tänk vad Bridget Jones kan ha dåligt inflytande på drömmar :P nu kan man ju skratta åt det, men i drömmen var det minsann inte kul. hela tre år skulle hon sitta där!
min första tanke när klockan ringde var; fy fan vad livet är tråkigt just nu! jag är så fruktansvärt trött på att denna jävla klocka som ska envisas med att ringa varje morgon, och man är tvungen att dra upp sig själv!
i morgon ska jag iallafall börja med att byta gardiner och pynta fram lite julgrejer. eftersom vi åker hem på torsdag så hinner vi inte med sånt stök i helgen. så tjuvstartar lite ;) skadar ju inte! kan behövas lite ändring i tillvaron, som sagt! för i morse var jag kräkfärdig på det här.

nu ska jag åka till uni! hörs sen, ha en bra dag. P&K/ little J

Kommentarer
Postat av: mamma

bara det inte blir en sann dröm.haha

2009-11-23 @ 10:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0