och johanna hon är tlöööött

Fy tusingen vad jag vill mysa ner mig i sängen igen, och aldrig gå upp igen typ. Är jättetrött idag! Har sovit rätt dåligt i helgen också... Slutar tidigt idag, så just nu lutar det definitivt åt att det blir en ganska lång powernap lite senare :P Har börjat nysa en del. Nös massa på krogen i lördags, tror jag aldrig lyckats med det :P vill inte bli sjukis... har inte tid med det. Inte alls! Vill inte missa något i skolan, nu när svårigheterna växlar upp. Droooogt!
Har lite tid över denna morgon, som ni kanske märker. Men nu lär jag borsta tänderna och klä på mig, behövs inten dunjacka idag iallafall. Det är typ 8+ ute, så det är ju lugnt. Spara på den till kallare tider ;)

Ha en bra dag!


saknar sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0