nice!

kunde inte fått ett bättre avslut på skolveckan! fick nämligen G på didaktiktentan :D jag hade verkligen inte alls tänkt mig detta, eftersom vi har blivit påminda såå många gånger om att det typ aldrig har vart så många som fått U (underkänt) på den här tentan. då går man ju knappast omkring och tror att man tillhör den lilla procentdelen som klarat sig. men tji fick jag! :D hade inte orkar med att få göra om/komplettera. vi har så sjukt mycket att göra ändå. så nu är det bara att tuta och köra mot mål :) mitt största hinder nu är den sista tentan. men det tar vi då :P är typ två månader dit. innan det ska jag hinna njuta av julen till fullo :) ska göra ifrån mig alla uppgifter innan jul, så jag bara kan koncentrera mig på tentaplugg. kommer kräva sin tid ändå det!

nu ska jag fortsätta att vila min hals i form. vad ska man annars göra?! känns som det är en misstänkt halsfluss som ligger och lurar. det blir varken bättre eller sämre i halsen. och det är verkligen bara halsen som krånglar! har ingen feber, snuva eller något sånt. får som sagt fortsätta vila och proppa i mig Dinamint :)
NU ÄR DET HELG!

vi är bara för bäst :D


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack för tipset! Det ska jag kolla efter :)

2009-11-19 @ 14:26:06
URL: http://mangsalexandra.blogg.se/
Postat av: Cis

Yeah yeah yeah, fuck va bra vi är ;D

2009-11-19 @ 15:40:01
Postat av: Ida-Marie

Verkligen skönt för dig vännen. Önskar jag kunde säga detsamma hehe. Men jag fick ju inte så mkt och har faktiskt redan gjort den. Lika bra tyckte jag så att jag får den överstökad. Vi har ju som du säger lite annat att göra..:P... Trevlig helg! KRAM

2009-11-19 @ 19:02:52
URL: http://idamaries.blogg.se/
Postat av: Jonathan från västerås^^

vart ska du ta vägen när du pluggat klart då? Dalarna till ditt Orsa eller vart det nu va, hehe eller ska du ut i världen någon annanstanns och bo sätta dig? :) Och vad blir du får någonting?



Har läst din blogg lite och tycker den är roligt att läsa:)

2009-11-19 @ 22:56:42
Postat av: J

I-M: Vad bra att du redan skrivit! Nu får man hålla tummen att det duger åt dem!! Tack detsamma :) Ses på måndag! KRAM



Jonathan från Västerås: Jag har faktiskt ingen aning än :) där det finns jobb antar jag. Hem till Orsa hinner jag flytta sen :P Jag blir förskollärare och lärare m. behörighet till 6an, så det hade inte vart fel att jobba på någon svensk skola utomlands. Men som sagt får vi se :)

Vad kul att du tycker det! Hur hittade du hit? :)

2009-11-20 @ 09:20:17
Postat av: jonathan*

Okej, ja men det är ju klart hehe, Orsa låter inte så stort, finns det jobb där? Har bara vart i mora och det ska tydligen ligga nära orsa eller nåt?!:P

Jaså vad roligt det lät.

ja exakt, där man kommer ifrån kanske det inte är så roligt att flytta tillbaka när man inte är så gammal.

Ja det hade väl varit jätte roligt, alltid kul utomlands:D.

Ja du hehe hur hitta ja hit, ingen aning har setat å läst lite över allt här på bloggen å kikat runt lite på massa folk och så hittade jag dig, å du hade en bra o intressant blogg så ja har börjat läsa lite:).

2009-11-23 @ 11:58:03
Postat av: J

Nej är väl rätt dåligt med jobb där. (Orsa är lite mindre än Mora :P) Jaha på så vis. Kul att du tycker om min blogg! :)

2009-11-23 @ 21:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0