mobilt bredband

nu är jag tillbaka igen, för att stanna ett tag hoppas jag :P Idag har jag hämtat ut mitt paket med mitt mobila bredband. Efter en massa om och men lär ju tilläggas! Paketet som kom stod på pappa, så jag fick alltså inte hämta ut det. Gissa om jag hade stor lust att hoppa över disken och strypa fanskapet som stod där och spelade duktig ?! (De var som att stå där bakom och fresta med godis utan att bjuda!!) Störtlöjligt hur som. Så det fick krånglas med fullmakt, kopieras körkort, faxas osv. Så tillslut, fick jag paketet i mina händer!
Installerade det så fort jag kom hem från träningen :) hann dock med att duscha lite snabbt innan ;P Så nu ligger jag alltså här med min kära dator i knät igen! Frihetskänsla :) Man blir så bortkopplad från allt när man inte har tillgång till internet :P
Annars då? Jo det är väl bra. Förutom att jag råkat ut för urinvägsinfektion. Har hinkat tranbärsjuice, så hoppas på lite lindring. Det har inte riktigt gått vägen för mig idag. Men dagen slutade bra ändå!
Träningen gick bra, men var rätt tungt eftersom jag inte tränat på två veckor typ. Ridit har jag ju, men det är skillnad på det och step-up :P På onsdag blir det dansstep, med Pernilla! Viktigt!
Något jag borde göra nu är att lägga mig i sängen och läsa den där älskade boken på en sisådär 400 sidor, som ska vara utläst om en vecka. Yei! Det ena avlöser det andra...

Något som jag stör mig på just nu är mina föräldrar. Det är inte så lätt! Kan ni förstå det och inte bara låtsas som ni gör det ? Det räcker liksom inte!! Pissed of, I am.

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Frida

Yes, jag förstår men kom ihåg föräldrar menar bara väl trots att en själv uppfattar det som tjat eller hur? Visst är det ju så också att föräldrarna bör släppa de unga så de kan få egna erfarenheter men som förälder kan det ibland vara svårt, beror på vad det gäller.

2009-11-03 @ 09:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0