lunch+lunchsova

Verkar inte som att det bara var jag som var mer trött än vanligt idag. De flesta i klassen klagade på det, lär ju betyda något ? :P typ att vi inte behöver lära oss mer matte nu!
Har ätit lunch, blev toast. Himla gött det! Inte det nyttigaste, men va' fasn :P Det är ju inte alla som äter stövlar till lunch menar jag ;O Haha! Skämt åsido.
Nu väntar min obäddade säng (lämnade den obäddad i morse med en lite baktanke ;P). 13.35 ska jag se Gossip-reprisen, sedan lär jag gå och handla.

Jagar en låttitel/gruppnamn. Har hört den låten två gånger nu, och jag vet inte vad den eller guppen heter! Melina, du vet ?! Help me :P låter "What tey say" bekant? Får leta vidare. Höres!

P&K/ little J


snygga M.J!


Kommentarer
Postat av: melina

haha johanna nu får du allt förklara dig lite mer :P what they say??

2009-11-09 @ 14:12:08
URL: http://melinadavideit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0