k-town

det regnar. det var jobbigt att ta sig upp i morse. livet, det suger i största allmänhet. det var hur tungt som helst att åka hemifrån igår, antar att det är för att jag vet att det troligtvis tar tre veckor till innan jag kan komma hem igen. och då är det jullov! "ses till jul!" :O huuuua, hemska tanke. bara att vänja sig vid den antar jag...
har fixat klipptid nu, i Mora. billigare att klippa sig där. så den 18e decmber kl 9 sitter jag där i stolen med slinghatten på :) gött! längtar redan! på fredag är det två veckor dit :)

slutade kl 11 idag. tur var väl det! var inte upplagd för skola idag. har jag i och för sig inte vart på ett tag, och kommer inte bli på ett tag heller. har aldrig i hela mitt liv vart såhär skoltrött! gymnasiet är en fjärt i rymden motför det här. hade jag vetat att jag skulle plugga matte här i Karlstad hade jag aldrig sökt ens :P ångrar inget nu, men det är för jävla jobbigt nu alltså. nu ska jag ta en liten powernap, sedan ska jag glo på reprisen av Gossip, som är vid halv två. så länge ska jag dock inte sova!



P&K/ little J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0